Mapa sajta

O nama

Deep Dive je nezavisna agencija za istraživanje tržišta i pružanje konsultantskih usluga, osnovana 2013. godine. Mi smo nova kompanija, ali nismo početnici u svetu marketinga! Naš tim je sastavljen od vrhunskih stručnjaka sa višegodišnjim istraživačkim iskustvom....

Pokrivenost

Tržišta na kojima smo neposredno prisutni: Srbija Tržišta koja pokrivamo preko proizvođača i partnera: Slovenija Hrvatska Bosna i Hercegovina Crna Gora Kosovo BJR Makedonija Albanija Bugarska Rumunija Mađarska  

Naši kapaciteti

Deep Dive poseduje mrežu sa više od 200 anketara i supervizora u svim krajevima Srbije, koju neprestano proširuje i razvija. Pored prikupljanja podataka metodom “papir i olovka” (PAPI) , osposobljeni smo i za anketiranje pomoću računara (CAPI) . U okvir...

Naš tim

Dejan Velimirović Generalni direktor MBA, BA i MA iz oblasti psihologije. Više od 15 godina iskustva u marketingu, istraživanju tržišta i konsaltingu.  dejan.velimirovic@deep-dive.rs Zoja Borovčanin Direktor istraživanja i inovacija   Akreditovani psihoterapeut. Više od 11 godina iskustva u istraživanju tržišta. Vrhunski stručnjak u oblasti kvalitativnih istraživanja. zoja.borovcanin@deep-dive.rs Dejana Jovičić Direktor istraživanja BA i MA iz oblasti sociologije. Više od 7 godina iskustva u marketingu i istraživanju tržišta. dejana.jovicic@deep-dive.rs Predrag Petković Rukovodilac istraživanja Stručnjak za kvantitativna istraživanja. 4 godine iskustva u rukovođenju projektima i izveštavanju. Diplomirani psiholog. predrag.petkovic@deep-dive.rs Krešimir Đaković Direktor odeljenja za obradu podataka Više od 12 godina iskustva. Stručnjak za obradu i analizu podataka, ekspert za CAPI i CATI. kresimir.djakovic@deep-dive.rs Nataša Ljepojević Direktor odeljenja za prikupljanje podataka Više od 9 godina iskustva u vođenju i koordinaciji kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja u fazi realizacije na terenu. natasa.ljepojevic@deep-dive.rs Minja Stojanov Asistent istraživača BA iz oblasti organizacionih nauka. Iskustvo iz oblasti marketinga.  minja.stojanov@deep-dive.rs  

Zaposlenje

Trenutno nam je potreban veći broj honorarnih saradnika, sa ili bez relevantnog radnog iskustva (mi ćemo Vam obezbediti trening) za poziciju: Anketar - osoba zadužena za kontakt sa ispitanicima i prikupljanje podataka (licem u lice ili putem telefona) u ...

Imidž brenda

Često čujemo izreku “sve je u imidžu”. Da bismo razumeli tržište, moramo da znamo kako ljudi doživljavaju različite brendove. Pomoću naših analiza, razlike i sličnosti brendova možemo da svedemo na samo jednu preglednu mapu koja otkriva kako je svaki ...

Testiranje koncepata i proizvoda

Imate nekoliko predloga za novi koncept i ne znate za koji da se odlučite? Pitate se da li je koncept dovoljno dopadljiv, inovativan i različit od drugih da bi bio lansiran? Pitate se da li će plasiranje novog proizvoda rezultirati “kanibalizacijom” sa pos...

Ispitivanje cena

Pored tehnika za ispitivanje cena koje postoje decenijama i koje su postale standard u istraživačkoj industriji (npr. Van Westendorp ili Gabor-Granger), našim klijentima nudimo Conjoint analizu. Brojni stručnjaci ovaj pristup smatraju najefektivnijim sre...

Uticaji tržišta

To su stvarni uslovi na terenu koji svojim delovanjem (ili odsustvom) utiču na to da potrošači kupuju jedan brend više od drugog. Dejstvo uticaja tržišta može da bude pozitivno ili negativno. Postoje uticaji različitih vrsta, a najčešće su one koje s...

Segmentacija

Segmentacija je preduslov za razumevanje potrošača, ali i kategorije u celini. Kod segmentacije koja je fokusirana na potrošače, cilj je doći do uvida o dominantnim potrebama i vrednostima ljudi na nekom tržištu. Ova znanja su nam neophodna ukoliko želimo...

Testiranje reklame

Reklame možemo da (re)testiramo u različitim fazama razvoja - od storyboarda do potpuno finalizirane egzekucije. Materijal uvek treba testirati zajedno sa bar jednom konkurentskom reklamom radi poređenja, bilo da se radi o pre-testu ili post-testu. Na...

Istraživanje zadovoljstva klijenata/zaposlenih

Interakcija između klijenta i kompanije, isto kao i između zaposlenog i poslodavca, obuhvata veliki broj dodirnih tačaka. Sve njih treba uzeti u obzir ukoliko želimo da razumemo šta ljude čini zadovoljnim ili nezadovoljnim. Deo naše ponude čine i Myste...

Kvalitativna istraživanja

Zašto kvalitativna istraživanja? Za inspiraciju Za povezivanje Za konfirmaciju Za strukturu Za napredak

Novosti

FEBRUAR 2015. Od februara u ponudi se nalazi i Deep Dive CATI Omnibus. Za detaljnije informacije vezane za CATI Omnibus možete kliknuti ovde Deep Dive CATI Omnibus   OKTOBAR 2014. U oktobru smo proslavili prvi rođendan. Hvala svima koji su p...

Online Panel

Poštovani/Poštovana, Online panel je skup registrovanih pojedinaca koji su pristali da kao ispitanici učestvuju u istraživanjima koja putem Interneta sprovodi naša agencija. Učešćem u panelu možete da zaradite novac, pošto panelisti dobijaju kompenzac...

Kontakt

E-mail: office@deep-dive.rs Adresa: Kralja Petra 10/41, III sprat 11000, Beograd, SrbijaTel: +381 11 40 49 813 Na mapi: